Warner zet clips op Joost.com

Muziekconcern Warner Music heeft een overeenkomst gesloten met het nieuwe internettelevisiebedrijf Joost. In ruil voor een deel van Joost's advertentie-inkomsten stelt Warner videoclips van artiesten beschikbaar op Joost.com.

Gebruikers van Joost.com kunnen op deze manier clips gratis bekijken. Met de terugloop van de verkoopcijfers van cd’s richt de muziekindustrie zich steeds meer op de advertentiemarkt. Warner sloot eerder vergelijkbare deals met YouTube en Brightcove.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!