Consument koopt meer via telefoon

Consumenten kopen jaarlijks voor ruim vijf miljard euro aan producten via de telefoon. Dat blijkt uit onderzoek gedaan door het Economisch Instituut Midden- en Kleinbedrijf (EIM) in opdracht van de Vereniging Contactcenter Nederland (VCN).

De branchevereniging wilde graag weten wat de economische en maatschappelijke waarde van de branche is voor Nederland. Uit de cijfers blijkt dat de branche de afgelopen drie jaar een groei heeft doorgemaakt van gemiddeld tien procent per jaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!