Gall & Gall richt zich op vrouwen en jongeren

Gall & Gall opent volgende week in Leidschendam de eerste pilotwinkel van haar nieuwe generatie slijterijen. De slijterijketen wil met een compleet nieuwe identiteit zowel meer jongere als vrouwelijke klanten trekken.

Dat zegt commercieel directeur Robert van Houten van Gall & Gall. Met de opening van de Leidschendamse proefwinkel wordt het startschot gegeven voor een groot vernieuwingsproject, die de keten nieuwe klantengroepen moet opleveren. “We willen onze doelgroep verbreden. Naast de bestaande klantenkring – waarin mannen zijn oververtegenwoordigd – moet de nieuwe generatie Gall & Gall-winkels een sterkere aantrekkingskracht hebben op vrouwen en dertigers”, aldus Van Houten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!