Heineken op zoek naar onvindbare winnaar

Heineken maakt goede sier met de zoektocht naar de winnaar van een beertender-actie. De winnaar heeft recht op drie gratis kaartjes voor de finale van de Champions League. Tot op heden heeft de winnaar zich echter nog niet gemeld.

De Heineken-woordvoerder geeft de publiciteitsstunt gewoon toe. “Het is een ludieke actie om het merk beertender onder de aandacht te willen brengen.” Heeft de hoofdprijswinnaar zich donderdag nog niet gemeld, dan wordt een nieuwe winnaar getrokken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!