Verkoop private labels in de lift

De verkoop van huismerken in Nederland groeit. Het aandeel van de vaak goedkopere huismerken op de Nederlandse markt steeg vorig jaar van 21 naar 22 procent. Dat blijkt uit cijfers van de PLMA, de internationale organisatie van huismerkfabrikanten.

PLMA-president Brian Sharoff presenteerde deze cijfers gisteren bij de jaarlijkse beurs voor private labels in Amsterdam. Vorig jaar meldde de PLMA dat het marktaandeel van huismerken tot 24 procent was gestegen, maar uit een 'herberekening' zou inmiddels zijn gebleken dat het feitelijk op 21 procent was blijven steken. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!