Problemen bij activering iPhone

Voor veel Apple-liefhebbers was vrijdagavond de grote dag. Na dagenlang in rijen voor Apple Stores te hebben gewacht, wisten zij eindelijk de nieuwe iPhone te bemachtigen. Doch op zaterdag volgde voor velen de kater: veel iPhones konden niet geactiveerd worden.

Het nieuwste speeltje van Apple werkt alleen in combinatie met een abonnement van provider AT&T. Gebruikers die hun oude telefoonnummer probeerden over te zetten naar de iPhone kwamen in de problemen. De iPhone had bovendien in sommige gevallen meer dan een dag nodig voordat deze geactiveerd kon worden. Op het ondersteuningsforum van Apple stroomden de klachten binnen.

Wat de oorzaak van het probleem is, was zondag nog niet bekend. Een woordvoerder van AT&T liet tegenover Computerworld weten dat het bedrijf de problemen zo snel mogelijk probeert op te lossen. "Wij weten dat er problemen zijn en wij werken eraan. In de meeste gevallen is het activeren wel goed verlopen", aldus de woordvoerder. Gebruikers die besloten een nieuw nummer te laten registreren konden binnen tien minuten aan de slag met hun nieuwe telefoon.

Lees ook: Amerikaanse run op iPhones

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!