Nieuw logo met voedingsinformatie

De Federatie Nederlandse Levenmiddelen Industrie (FNLI) heeft een nieuw logo. Op het nieuwe beeldmerk staat informatie over de gehaltes aan suiker, vet, verzadigd vet, zout en calorieën in een portie. Bovendien geeft het logo aan hoe groot het percentage aan voedingsstoffen is ten opzichte van de dagelijkse maximaal noodzakelijke hoeveelheid.

De eerste producten met het nieuwe logo liggen al in de winkels. Unilever, Masterfoods, Danone, Pepsico, Coca Cola en Kellogg's hebben toegezegd de informatie op hun verpakkingen te zetten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!