Nationale broodzakcampagne in België

Zo’n 1500 Belgische bakkers stoppen hun broden en pistoletjes deze week in gesponsorde zakken. De bank- en verzekeringsfirma Axa heeft 750 duizend broodzakken uitgedeeld ter promotie van een spaarrekening.

Volgens promotiebedrijf Rapdid Affichage, die de actie coördineert, hebben de bakkers nu voldoende voorraad voor twee weken. De Vlaamse Bakkersfederatie ziet echter geen heil in een commerciële samenwerking. “Een bakker moet reclame maken voor zijn eigen producten. Straks promoten we nog Coca-Cola.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!