Pioneer gaat voor beleving

Pioneer introduceert een nieuw shop-in-shop concept om haar car audio te presenteren. Het concern is van mening dat het huidige concept niet meer aansluit bij de denkwereld en de huidige uitstraling die Pioneer bij deze productlijn wil hebben. Daarom heeft Pioneer besloten het car audio assortiment in de dealershops meer beleving mee te geven. De nieuwe winkelbelevenis is mede tot stand gekomen door conceptontwikkelaar Crea & Artiva Nederland BV.

Deze zomer zullen in dertig winkels in zowel Nederland als België de bestaande audio-meubelen worden vervangen door het nieuwe ‘imagoverhogende’ concept. Na het ontwerpstadium werden in 2006 drie pilot stores ingericht met het nieuwe interieur. “Het concept sloeg aan, zowel bij de klant als bij de dealers. Na de inventarisatie van de verschillende locaties en de specifieke wensen per adres, is het nu tijd om in de rustige vakantieperiode, binnen 6 weken, 30 winkels de Pioneer metamorfose te laten ondergaan. Een nauwkeurige operatie die van dag tot dag is gepland en ook wordt verzorgd door Crea & Artiva in samenwerking met Unicam die het technische meubelstukken voor hun rekening nemen”, aldus het persbericht van Pioneer.

Lees voor meer informatie het persbericht

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!