‘Sportzaak kan een nog ongerepte doelgroep verwachten’

De scheidslijn tussen sporten en bewegen vervaagt. Steeds meer mensen met overgewicht worden tot bewegen gebracht onder invloed onder invloed van media of op doktersadvies. Voor de sportdetailhandel betekent dit een grote ‘nog vrijwel ongerepte’ doelgroep. De wellness-trend sluit hierop aan en maakt de doelgroep nog groter. Dit is te lezen in het onlangs verschenen HBD-rapport ‘Sportzaken raken nooit uitgespeeld’.

Meer hierover kunt u lezen in het julinummer van RetailTrends. Een jaarabonnement of gratis proefexemplaar? Klik hier!

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!