Vodafone vernieuwt verkooporganisatie

Vodafone heeft haar verkooporganisatie vernieuwd. Zo wordt het aantal Vodafone City Point vestigingen uitgebreid en de verkoop van producten en diensten wordt beter afgestemd op de specifieke wensen van verschillende klanten. Verder breidt Vodafone het aantal accountmanagers voor het midden- en kleinbedrijf uit en krijgen alle bedrijven een persoonlijkere benadering voor hun mobiele communicatiebehoeften en een op maat gemaakt advies. De vernieuwde verkoopstrategie van Vodafone voor zakelijke klanten en consumenten moet in 2006 geheel ingevoerd zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!