Laurus richt zich dit jaar op verbetering winkeloperatie
Gepubliceerd op 20 januari 2005 om 00:00
Het succes van winkelformules is in sterke mate afhankelijk van de operationele uitvoering op de winkelvloer. Nette winkels, verse producten, een assortiment zonder manco’s, geen lange rijen bij de kassa’s en ‘service with a smile’ zijn daarvan belangrijke componenten. In 2005 zal Laurus dan ook veel aandacht gaan geven aan de verbetering van de winkeloperatie. De op 10 januari jl. in een persbericht aangekondigde benoemingen zullen daar zeker toe bijdragen. Het jaar 2005 zal daarnaast in belangrijke mate worden beheerst door de continuering van de vernieuwing van de winkelformules. Zoals reeds aangegeven in haar persbericht d.d. 15 oktober 2004 zal Laurus tot en met 2006 naar verwachting circa € 263-273 miljoen in de vernieuwing van haar formules investeren. De investering in Edah bedraagt circa € 114 miljoen (over de periode 2004-2006), de investering in Konmar bedraagt circa € 70-80 miljoen (over de periode 2005-2006) en de investering in Super de Boer bedraagt circa € 79 miljoen (over de periode 2004-2006).
Reacties 0