Deen start met dierensticker-actie

Deen Supermarkten is de actie Dierenwereld gestart, waarvan de opbrengst wordt gedoneerd aan het Wereld Natuur Fonds (WNF). Met de campagne worden wilde dieren en hun leefgebied wereldwijd gesteund en beschermd. Vanaf deze week ontvangen klanten bij iedere tien euro aan boodschappen en bij actieproducten speciale dierenplaatjes voor een spaaralbum.

Deen Supermarkten is naar eigen zeggen trots op de zelfbedachte actie. Tijdens een speciale bijeenkomst voor alle bedrijfsleiders werd een presentatie gegeven over de verduurzaming van het assortiment in de supermarkt. Volgens veel medewerkers is de actie leerzaam en leuk. Deen Supermarkten en het WNF verwachten dat zowel kinderen als volwassenen en scholen de actie waarderen en volop gaan sparen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!