Gaastra zet in op exclusiviteit

Gaastra wil dat winkels die haar merk voeren in de toekomst exclusief voor het sportmerk kiezen. Volgens het concern is het van groot belang dat Gaastra zichtbaar is op de winkelvloer. Dat is volgens het bedrijf zowel voor de retailer als voor het merk de beste weg vooruit.

Gaastra is onlangs verhuisd naar Amstelveen, omdat het in de nieuwe showroom de collecties beter kan tonen. Het bedrijf is ook druk bezig met de uitbouw van het netwerk eigen winkels in Duitsland.

Het Nederlandse Gaastra is onderdeel van de McGregor Fashion Group.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!