De sportkledingketen Runnersworld is aandachtig op zoek naar nieuwe doelgroepen. Lopen in de sport gaat verder dan hardlopen alleen, zo vindt de formule.
Runnersworld richtte zich altijd op de groep serieuze hardlopers, maar sinds kort richt Runnersworld zich meer op de wandelaar. Het feit dat wandelen een groeimarkt is en er een verbinding is met hardlopen, is voor Runnersworld reden geweest om hier de aandacht op te richten. Runnersworld wil de nummer 1 in lopen blijven, zoals ook de pay-off van het bedrijf luidt. In de vestigingen van Runnersworld wordt uitgebreid aandacht besteed aan communicatie met de nieuwe doelgroepen.
Het aantal vestigingen groeit nog steeds. Onlangs ging de 21ste vestiging open in Hoorn. Ook wordt gewerkt aan uitbreiding van de vloeroppervlakte bij bestaande filialen.
Runnersworld richt pijlen op nieuwe doelgroepen
Gepubliceerd op 6 september 2007 om 00:00
Reacties 0