‘Slechte service thuiswinkeliers’

Thuiswinkelbedrijven bieden slechte klantenservice en een belabberde bezorging. Dat blijkt uit onderzoek van het Britse Fizzback. Het onderzoek is gehouden onder 500 Britse consumenten. In de catalogus- en thuiswinkelsector had 53 procent van de klachten geen betrekking op het product, maar op de onbetrouwbaarheid van de dienstverlening.

Het meest werd geklaagd over de bezorging. Die zou vaak niet op tijd zijn, in veel gevallen niet eens op de dag die afgesproken is. Vervolgens werd het meest geklaagd (36 procent van alle ontvangen klachten) over de slechte klantenservice. Consumenten ergeren zich vooral aan het niet aan de lijn krijgen van een medewerker.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!