Delhaize lanceert nieuw huismerk

De Belgische supermarktretailer Delhaize komt met een nieuw huismerk voor non-food en verzorgingsproducten. Het gaat om vijfhonderd verschillende artikelen, die volgens de keten dezelfde kwaliteit hebben als A-merken, maar tien tot vijftien procent goedkoper zijn.

Ook de voedingsartikelen van het huismerk krijgen een nieuwe impuls door restyling van de verpakking, waarbij de leeuw van Delhaize een centrale rol krijgt. De merken worden gelanceerd met een grote reclamecampagne.

Delhaize neemt de tweede plaats in op de markt, na Carrefour en voor Colruyt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!