Duur horloge is in opmars

Nederlanders zijn vaker bereid flink te betalen voor een horloge. Dat blijkt uit recente cijfers van het luxemerk IWC. Het concern noteerde in twee jaar tijd een verkoopgroei van zestig procent.

De goedkoopste horloges van het concern zijn verkrijgbaar vanaf 2500 euro, de duurste moet 260 duizend euro kosten. Het 'moderne' digitale klokje op batterijen is inmiddels verdrongen door de mechanische retro-look. De verkoop van horloges neemt volgens IWC toe doordat de Nederlandse consument vaker meer dan één horloge in zijn bezit heeft.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!