Ise Media mikt op zestienjarigen

New Rulez komt met een concept dat zich richt op jongeren die zestien jaar worden. Het onderdeel van Ilse Media opent vandaag BE16.nl. Bedrijven kunnen hier aanbiedingen en ‘interessante deals’ presenteren.

Jongeren kunnen vanaf twee maanden voor hun zestiende verjaardag rondkijken in de zogenoemde ‘product arena’ van BE16.nl. Aankopen mogen alleen in de eerste maand na de zestiende verjaardag gedaan worden. Jongeren kunnen op BE16.nl ook verlanglijstjes samenstellen en opsturen naar vrienden en familie.

BE16.nl kan putten uit data die New Rulez eerder verzamelde met jongerenplatforms als CU2.nl, Kaboem.nl en beschikt over gegevens van circa drie op de tien jongeren die binnenkort zestien worden. In totaal worden er volgens het CBS in Nederland jaarlijks zo’n tweehonderdduizend jongeren zestien.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!