Strikte regels voor streetmarketing

De regels voor streetmarketingbureaus zijn aangescherpt. DFMA, de branchevereniging voor field- en streetmarketing, heeft hiertoe een lijst opgesteld met strenge regels.

De DFMA-leden zijn verplicht de nieuwe regels, die de Gedragscode Streetmarketing vormen, na te leven. Met de nieuwe regelgeving moet de overlast van streetmarketingacties tot een minimum beperkt worden, maar kan het winkelende publiek toch optimaal worden bediend door informatieve, ludieke en interessante publieksacties.

Om eventuele klachten te tackelen is het meldpunt ‘Klachten code streetmarketing’ opgericht. Een van de belangrijkste maatregelen die in de code is opgenomen, is de verantwoordelijkheid voor het afval. Het streetmarketingbureau verplicht zich al het - door de actie veroorzaakte - afval op te ruimen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!