Subway zet voet op ontbijtmarkt

Broodjesketen Subway zet in 850 vestigingen in Los Angeles een uitgebreid ontbijt op het menu. In navolging van grote ketens als McDonald’s en Burger King betrad Subway al op kleine schaal de lucratieve ontbijtmarkt. Het is in Amerika, waar de concurrentie hevig is, een van de meest toegepaste manieren om de omzet per vestiging op te schroeven. Sommige ketens behalen twintig tot vijftig procent van hun omzet in de ochtenduren.

Op het Subway-menu staan sandwiches met omelet, worst en zelfs een gebakken steak. Bovendien wordt een geheel nieuw menu-item geïntroduceerd. De Breakfast Stuffer bevat een omelet die in biscuitdeeg wordt gewikkeld en a la minute afgebakken. De Subways die ontbijt aanbieden gaan ’s ochtends om zeven uur open.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!