Topmannen lezen graag en veel

Bestuursleden van beursgenoteerde ondernemingen zijn echte lezers, vooral van dagbladen. Dat blijkt uit een onderzoek Management Scope.

Bureau Intomart GfK onderzocht de voorkeuren van bestuursleden, die meestal rond half zeven 's ochtends opstaan met BNR of Radio 1 op de wekkerradio. Na ontbijt (de Volkskrant wint het van het FD) volgt de rit naar kantoor. Daarbij gaat de mediaconsumptie door met e-mail, bezoek aan nieuwssites FD, De Financiële Telegraaf, Nu.nl en het volgen van berichtgeving van Reuters, Bloomberg en RTL-Z. De bestuursleden noemen het lezen van de zaterdageditie van NRC Handelsblad als een van hun favorietste weekendbestedingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!