Super informeert klant over evenementen

Een C1000-vestiging in Wijk bij Duurstede heeft een beeldscherm geïntroduceerd met informatie over lokale evenementen. Voorts wordt de monitor gebruikt voor folderaanbiedingen en extra activiteiten van de supermarkt.

C1000 is de eerste supermarkt die zijn klanten informeert over lokale evenementen. Het idee komt van burgemeester Guus Swillens van Wijk bij Duurstede. Hij zocht al jaren naar een manier om de burgers te voorzien van informatie over lokale activiteiten. Veel bewoners klaagden dat ze pas achteraf in de krant moesten lezen over evenementen, waar ze geen weet van hadden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!