Tesco wil Spice Girls in spotjes

De Britse supermarktketen Tesco gaat hoogstwaarschijnlijk samenwerken met de Spice Girls. Tesco staat op het punt een reclamedeal te sluiten met de damespopgroep. Volgens Britse media is er met de overeenkomst een bedrag van 7,5 miljoen euro gemoeid.

De zangeressen van de Spice Girls zijn momenteel bezig met een reünietournee. Tesco zal deze tour van Melanie Brown, Melanie Chisholm, Victoria Beckham, Emma Bunton en Geri Halliwell sponsoren. De dames gaan tevens acteren in commercials voor de supermarktketen. Insiders melden dat de spotjes zeer ironisch van aard zullen zijn. Tesco zal de Spice Girls ook inzetten in hun mediacampagne voor kerstmis.

Wanneer de deal tussen Tesco en de als zeer wispelturig bekendstaande Spice Girls rondkomt, volgt de marktleider het voorbeeld van concurrent Marks en Spencer. Die retailer sloot eerder deze maand een reclamecontract met de boyband Take That. Ook die popgroep is na een jarenlange breuk weer bij elkaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!