‘De formule schreeuwde om een nieuwe uitstraling’

Agri Retail, moederbedrijf van Boerenbond/Welkoop, is bezig met een aantal wijzigingen in de formule. In de pilot-winkel in Uden wordt naar hartelust geëxperimenteerd met nieuwe formule-uitingen. Er moest volgens commercieel directeur Huub Rohof al tijden wat gebeuren aan de formulewinkels. “Mijn handen kriebelden sinds geruime tijd. De formule is tenslotte al tien jaar hetzelfde en schreeuwde om meer uniformiteit en een nieuwe uitstraling.”

Meer lezen over de nieuwe weg die deze formule inslaat? Lees het in de oktober-editie van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt vrijblijvend een proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!