‘Klanten verwachten nu échte innovaties van ons’

Onder het motto ‘steeds verrassend, altijd voordelig’ timmert drogisterijformule Kruidvat – 760 vestigingen – al jaren hard aan de weg. Ook Trekpleister neemt met 140 vestigingen een sterke positie in. Toch moesten beide formules worden aangescherpt om ook in de toekomst genoeg onderscheidend te blijven.

In de nieuwste editie van RetailTrends, die donderdag verschijnt, een gesprek met Gerard van Breen en Linda Keijzer, twee leden van de Benelux-directie van moederbedrijf A.S. Watson. Klik hier om deze editie als proefexemplaar te ontvangen of een jaarabonnement op RetailTrends af te sluiten. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!