POSTV, een bedrijf dat instore TV voor retailers verzorgt, is overgenomen door het Zwitserse Neo Advertising.
Neo Advertising heeft haar hoofdkantoor in Geneve en is actief op het gebied van digital signage. Het bedrijf heeft POSTV volledig overgenomen, maar POSTV blijft actief onder dezelfde naam en behoudt zijn onafhankelijkheid. Michiel Reinoud blijft algemeen directeur van POSTV. Het bedrijf zal volgens Reinoud in een hoog tempo nieuwe netwerken gaan uitrollen in de retailsector.
Reinoud: “We zijn verheugd deel uit te maken van de Neo Advertising Group. De ervaring van Neo en de visie die we delen ten aanzien van groei geven ons de kans onze ambities in de retailsector te verwezenlijken. Zo kunnen we klanten nog betere diensten bieden en het bereik en de effectiviteit richting onze adverteerders vergroten op de meest relevante plek: de winkelvloer. De samenwerking met Neo stelt ons in staat om onze lokale positie te versterken en te voldoen aan de toenemende vraag naar Europese campagnes.”
POSTV beheert ruim 8780 schermen in meer dan 205 winkels. Wekelijks bereikt POSTV hiermee zes miljoen shoppers. POSTV biedt relevante winkelinformatie en effectieve marketingboodschappen. Retailers als MediaMarkt, Makro, t for telefom en Vodafone maken gebruik van het netwerk van POSTV.
Neo Advertising lijft POSTV in
Gepubliceerd op 15 november 2007 om 00:00
Reacties 0