Spar wil meer luxe en sfeer uitstralen

Supermarktketen Spar gaat zijn winkels drastisch veranderen. Er komt een nieuwe stijl, die meer luxe en sfeer uitstraalt en waarbij de nadruk komt te liggen op prijsimago. Op dat laatste wordt de Spar nu nog door de eigen klanten afgerekend. Ook komt er meer vers te liggen in de nieuwe Spar-winkels en krijgt het huismerk meer aandacht. Daarnaast wordt de signing aangepakt. Zo moeten grote foto`s van aardbeien de klanten het water in de mond doen lopen. Spar test de vernieuwde formule in een aantal pilotstores. Wanneer deze succesvol blijken, zullen alle 325 vestigingen de nieuwe stijl overnemen.De eerste winkel die overgaat op de nieuwe stijl is Spar Albers in Wageningen. In april volgt ondernemer Frans de Ruyter in de Alkmaarse wijk Oudorp. De Ruyter gaat om de sfeer te verhogen onder meer verse pizza`s afbakken in zijn winkel. De service wordt verder verhoogd door een nieuwe servicebalie, waar de klanten zelfzorgmedicijnen kunnen bestellen of foto`s kunnen laten ontwikkelen. Verder komt er een dvd-automaat en een nieuw cascademeubel voor vlees en vleeswaren, die goed in het zicht staat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!