‘Wij kiezen voor prijs en kwaliteit’

Drogisterijketen Etos kiest met de nieuwe slogan Op je voordeligst voor prijs en kwaliteit. Volgens commercieel directeur Johan Westerbeek is Etos met deze slogan in staat de ene keer de aandacht op prijs te vestigen en de andere keer op verzorging.

Volgens Westerbeek was de aandacht voor prijs noodzakelijk, omdat de klant Etos vaak als duur ervaart. Westerbeek denkt met de nieuwe slogan en campagne marktaandeel te kunnen heroveren op discounters als Trekpleister en Kruidvat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!