Onder meer Samsung, Nivea, LU, Red Band, Nokia en Heineken vielen gisteren in het Belgische Schelle in de prijzen bij de uitreiking van de Benelux POP Awards. De prijzen worden jaarlijks uitgereikt door kenniscentrum voor instore communicatie POPAI Benelux.
De prijs voor de beste innovatie op het gebied van instore communicatie ging naar Samsung. De ‘Samsung Electronics Sushibar’, ontwikkeld door Tchai International, werd door de dertigkoppige jury geprezen vanwege de beleving die de Sushibar creëert. Ook genereert de Sushibar merkwaarde en trekt het in hoge mate de aandacht van consumenten, aldus de jury.
Nivea won de prijs voor de beste shop-in-shop, een concept ontwikkeld door Hypsos Retail. Koekjesfabrikant LU sleepte de prijs voor de beste ‘Visual Merchandising’ in de wacht en snoepmerk Red Band kreeg de prijs voor de mooiste display in de supermarkt.
Het Nokia N-series display, ontwikkeld door Xidy, won de prijs voor de beste digitale instore presentatie. “Dit display straalt kwaliteit en efficiëntie uit”, aldus de jury. “Het geeft de consument directe en relevante informatie over het product.”
Benelux POP Awards 2007 uitgereikt
Gepubliceerd op 14 december 2007 om 00:00
Reacties 0