Triumph mikt op groei

Triumph wil binnen drie jaar van zeven naar 25 eigen winkels. De lingerieketen maakte de plannen bekend vlak nadat concurrent Hunkemöller zijn expansieplannen openbaarde. Verder wil Triumph eigen merken als Triumph, Sloggi, het luxe Valisere en Hom beter onder de aandacht brengen.

Naast uitbreiding in Nederland wil Triumph, net als Hunkemöller, groeien in het buitenland. Vorige week onthulde topman Tony Denunzio van Hunkemöllers moederbedrijf Maxeda dat de keten binnen vijf jaar ruim honderd vestigingen wil hebben buiten West-Europa, vooral in Oost-Europa en India.

Lees ook: Expansie Hunkemöller buiten West-Europa

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!