Golff-ondernemers verhogen bekendheid met tv-spot op regionale tv

Tien Golff-ondernemers in Zeeland zenden een half jaar lang wekelijks een aanbieding uit op de regionale zender Maximaal TV. Met de commercial hopen de ondernemers het aantal klanten te verhogen, alsmede de naamsbekendheid van Golff te vergroten.De ondernemers wilden naast de reguliere folders iets meer bieden, aldus Golff-ondernemer Jacqo Neve. Daarom is sinds 1 november 2004 het spotje in de lucht. De commercial wordt zeven dagen per week, 48 x per dag uitgezonden. De spot toont de kijker de winkelvloer, de producten en de vriendelijke werknemers van de supers. Wekelijks komt er een nieuwe scherpe aanbieding, welke wordt gecommuniceerd als de `Maximaal TV aanbieding van de week`. Voor de commercial zijn geen echte acteurs gebruikt, maar er wordt gedraaid met medewerking van werknemers en het winkelend publiek.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!