Tel Sell is groot succes
Gepubliceerd op 3 september 2004 om 00:00
De Nederlandse zakenvrouw Loes Mulder is de oprichtster en eigenaresse van het succesvolle teleshop-programma Tel Sell. Miljoenen Nederlanders hebben inmiddels via Tel Sell een bestelling geplaatst. De tv-commercials die dag en nacht te zien zijn, hebben ongetwijfeld een bijdrage geleverd aan het succes van het programma. Mulder koopt de producten, tv-spotjes en infomercials van Tel Sell zelf in. Hiervoor reist zij de hele wereld rond. In het begin werkte Tel Sell ook met een magazine, maar dat sloeg niet aan. Tel Sell beschikt over een distributiecentrum van 12.000 vierkante meter en een callcenter in Almere, biedt werk aan 150 werknemers en heeft een jaaromzet van ongeveer 40 miljoen euro. Regelmatig staat het shopping-huis bloot aan kritiek van consumentenprogramma`s als Kassa en Radar. Volgens Mulder zijn deze klachten vrijwel altijd ruimschoots overdreven. Gelukkig hebben de klachten tot dusver nog geen negatieve invloed op de verkopen van Tel Sell gehad. Volgens Mulder heeft de consument vertrouwen in Tel Sell, ook vanwege het feit dat de reclames voortdurend op televisie te zien zijn.
Reacties 0