Wordt huismerk groter dan A-merk?

Het marktaandeel van huismerken is van 19,5 procent in 2003 gestegen naar 24 procent nu. Consumenten kiezen steeds makkelijker voor huismerken, die gemiddeld twintig tot 25 procent goedkoper zijn. Wordt het huismerk op den duur groter dan het A-merk, of is de grootste groei er wel uit?

Lees in de nieuwste editie van RetailTrends de meningen van diverse deskundigen over dit onderwerp. Dit nummer is vanaf morgen verkrijgbaar.

U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!