Colruyt komt met nieuwe productlijn

De Belgische supermarktketen Colruyt heeft deze week een nieuwe productlijn geïntroduceerd. De lijn met de naam Everyday selection betreft een selectie van producten voor dagelijks gebruik met een goede basiskwaliteit die telkens de goedkoopste zijn binnen hun assortiment. Dit schrijft de Belgische krant De Standaard.

Voorheen waren de ruim 700 goedkoopste producten ingedeeld over de acht Colruyt-merken Boxer, Jempy, Saint-Martain, Resto, Fresh, Sir, Sirikit en Yddis. De Everyday-producten worden in de Colruyt-winkels ook voorzien van de stempel ‘Goedkoopste in dit assortiment’ op de etiketten. Everyday start met 55 producten, dit zal in de toekomst stap voor stap worden uitgebreid. Het assortiment is naast de Colruyt-winkels ook te vinden bij Spar Retail en in de OKay-buurtwinkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!