De winkels van Albert Heijn hebben van de klanten een lager rapportcijfer gekregen dan de concurrenten. Dat blijkt uit een onderzoek van onderzoeksbureau GfK, dat werd gepubliceerd in vakblad Distrifood.
Albert Heijn staat in de lijst op de vijfde plek. Dat zint directievoorzitter Dick Boer niet. “Het doel zou moeten zijn om iedere dag de beste te zijn”, zegt Boer in het personeelsmagazine. Het was in de winkels weliswaar onveranderd druk rond de kerstdagen, maar het rapportcijfers steekt Boer. “Wij moeten altijd een plek in de top drie hebben.”
Kerstrapport 2007
1 (2) Jumbo 7,66 (7,59)
2 (6) Jan Linders 7,57 (7,48)
3 (1) Poiesz 7,56 (7,67)
(3) Supercoop 7,56 (7,56)
5 (4) Albert Heijn 7,48 (7,54)
(Tussen haakjes de posities en cijfers van het zomerrapport)
Albert Heijn baalt van laag rapportcijfer
Gepubliceerd op 22 januari 2008 om 00:00
Reacties 0