Drogisterijketen Kruidvat start met de landelijke uitrol van haar vernieuwde winkelformule. Met de nieuwe generatie drogisterijwinkels wil Kruidvat zich nog sterker onderscheiden in de Nederlandse Health & Beautymarkt. Dat heeft de keten zaterdag bekendgemaakt.
"Het vernieuwde concept van Kruidvat biedt klanten het vertrouwde voordeel in een moderne en toegankelijke winkelomgeving. Door de overzichtelijke en logische presentatie vinden klanten makkelijk hun weg in de winkel", meldt het bedrijf in een persbericht. Tegen het einde van dit jaar is het vernieuwde winkelconcept uitgebreid naar 75 Kruidvat-winkels in heel Nederland.
Kruidvat is met 767 winkels marktleider in de Nederlandse Health & Beauty-markt. In augustus 2007 opende in Uithoorn de eerste testwinkel haar deuren. De positieve ervaringen die bij deze testwinkel zijn opgedaan, zijn aanleiding de nieuwe winkelformule uit te rollen naar de andere Kruidvat-winkels.
Kruidvat vernieuwt winkelformule
Gepubliceerd op 3 maart 2008 om 00:00
Reacties 0