Herstel voor super, drogist en parfumerie

De Nederlandse economie heeft in 2007 een sterke groei doorgemaakt. Het hoge consumentenvertrouwen zorgde ervoor dat bijna alle sectoren hiervan hebben kunnen profiteren. De supermarkten, drogisterijen en parfumerieën hebben eveneens een goed jaar achter de rug, zo blijkt uit de laatste cijfers van onderzoeksbureau Nielsen.

Lees alles over de ontwikkelingen in de supermarkt, drogisterij en parfumerie in het maartnummer van RetailTrends, dat donderdag verschijnt. Een gratis proefnummer of een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!