KPN ook winnaar beste dagbladreclame

Na de Gouden Loeki wint de reclame ‘Goeiemoggel’ van KPN ook de publieksverkiezing van de beste dagbladadvertentie van het jaar. De campagne komt uit de koker van reclamebureau N=5.

De publieksverkiezing van de beste dagbladuiting vond voor de derde keer plaats. Via een dagbladcampagne werd krantenlezend Nederland opgeroepen een stem uit te brengen op één van de tien uitingen die door een publiekspanel uit 121 inzendingen waren geselecteerd. In totaal brachten zo’n 42 duizend mensen hun stem uit. Dat is ruim 20 procent meer dan vorig jaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!