Telfort gebruikt narrowcasting in nieuwe telefoonwinkels
Gepubliceerd op 11 februari 2005 om 00:00
Bij de uitrol van de nieuwe telefoonwinkels heeft Telfort gekozen voor het inzetten van narrowcasting. De narrowcasting oplossing, gerealiseerd door N-store uit Waddinxveen, biedt Telfort de mogelijkheid om via plasmaschermen in de winkel met de klant te communiceren. Het centraal, via het Internet, te bedienen systeem geeft Telfort een flexibel communicatiekanaal waardoor men bij communicatieuitingen snel in kan spelen op marktontwikkelingen. Naast de eigen winkels in Utrecht en Den Haag is Telfort vorig jaar gestart met de uitrol van nieuwe telefoonwinkels in Amsterdam, Breda, Rotterdam, Amersfoort, Zaandam en Nijmegen. Ter ondersteuning van het nieuwe retailconcept was Telfort op zoek naar een flexibele manier om te kunnen communiceren met de consument op de winkelvloer, waar volgens onderzoek ruim 75 procent van de aankoopbeslissingen wordt genomen. Hierbij moest rekening worden gehouden met de continue en snel veranderende marktomstandigheden. Een centraal te besturen narrowcasting oplossing, waarbij de juiste boodschap op de juiste plaats aan een specifieke doelgroep met behulp van digitale schermen wordt getoond, bleek de uitkomst.
Reacties 0