Verkooptrucs aangepakt

Europa wil korte metten maken met handelspraktijken die niet helemaal pluis zijn. De richtlijn Oneerlijke Handelspraktijken waarmee het op de proppen kwam, leidt binnenkort tot een gelijknamige Nederlandse wet. Zo kunnen onvoldoende voorraad bij een reclamestunt of een opheffingsverkoop simuleren als klantenlokkertje leiden tot een forse tik op de vingers. Opdat de Europese consument zich beschermd voelt en vol vertrouwen zijn spullen blijft kopen.

Het gehele verhaal is te lezen in het maartnummer van RetailTrends, dat nu verkrijgbaar is. Voor een jaarabonnement of een gratis proefnummer, klik hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!