Freitag plust met ‘PIM’

De nieuwe online shop van Freitag is speciaal gericht op productpresentatie en een prettige koopbeleving. Uitgangspunt is het koop- en winkelgedrag van consumenten in echte winkels. De online omzet steeg door de nieuwe shop met meer dan dertig procent.

Het Zwitserse bedrijf Freitag (www.freitag.ch) is bekend van tassen die worden gemaakt van afgedankte dekkleden van vrachtwagens, veiligheidsgordels en fietsbanden. Deze materialen worden verwerkt tot nieuwe, functionele tassen, ofwel ‘recontekstualiseerd’, zoals de oprichters Markus en Daniel Freitag het noemen. Elk product is uniek, omdat de uitgesneden stukken steeds voor nieuwe kleurpatronen en kleurcombinaties zorgen. De producten van de Zwitserse broers worden als kunst gezien. Een van de eerste tassen staat zelfs tentoongesteld in het Museum of Modern Art in New York.

Het gehele artikel is te lezen in het maartnummer van RetailTrends
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!