Bad in Beeld nieuwe franchiseformule

IGM Holding introduceert met de formule Bad in Beeld een nieuwe franchiseformule. Bad in Beeld is in een aanvulling op de bestaande IGM-formules Baderie en InstalCenter, meldt Franzine +.

“Wij willen de retailkant van de sanitairmarkt minder versnipperd maken door formules in de verschillende segmenten aan te bieden”, stelt algemeen directeur Hans Koperdraat.

Bad in Beeld richt zich op het middensegment en hoopt meer klanten te trekken. Nederland telt 800 sanitairzaken, waarvan 120 zijn aangesloten bij een formule. Volgens Koperdraat zijn winkeliers echter wel bereid zich bij een formule aan te sluiten en een gezamenlijk communicatiebeleid te voeren.

De eerste Bad in Beeld-winkel is reeds geopend. Voor geheel 2008 mikt IGM op vijftien vestigingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!