De genomineerden voor de titel Marketeer of the Year 2008 zijn bekend. Colette Cloosterman (commercieel directeur Jumbo Supermarkten), René Repko (directeur marketing Hema) en Jacques Kuyf (algemeen directeur FD Media groep) maken kans op de titel.
De Marketeer of the Year-prijs wordt dit jaar voor de achtste keer uitgereikt, tijdens het evenement MarketingLive! (www.marketinglive.nl) 3 juni aanstaande. De titel is voor de marketeer die op vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe en oude marketinginstrumenten inzet.
“Jumbo is onder het bewind van Cloosterman een sterk merk geworden dat al jaren consistent wordt neergezet”, licht juryvoorzitter Theo van Vugt de keuze toe. “Met een breed assortiment, service én een lage prijs en daarmee goed gepositioneerd ten opzichte van de concurrentie.”
“Onder Repko's leiding lijkt Hema in de positionering al enige tijd veel goed te doen. Goed design, tegen een mooie prijs. Fris en vernieuwend, met een goede drang tot experimenteren. En onder leiding van Kuyf heeft het FD zich niet alleen zichtbaar vernieuwd, maar is men ook open over de zaken die niet vlekkeloos gaan. Een goede aanzet tot multimediaal uitgeven met aandacht voor print, radio en internet”, aldus Van Vugt.
Drie genomineerden voor Marketeer of the Year 2008
Gepubliceerd op 20 maart 2008 om 00:00
Reacties 0