Retailers C&A, Jumbo en Media Markt zijn dit jaar genomineerd voor de (Re-)Connect Retail Award. De uitreiking vindt 9 april plaats op de zeventiende editie van What’s going on in Retailing?!.
De drie retailers kregen de nominatie doordat ze de aansluiting bij de wensen van de consument bovengemiddeld goed wisten te (her)vinden. De (Re-)Connect Retail Award wordt uitgereikt op basis van het onderzoek Trends in Retail, dat elk jaar wordt uitgevoerd door TNS NIPO in opdracht van Capgemini.
Moderetailer C&A heeft zich binnen het family fashion-segment op alle fronten weten te onderscheiden. De aantrekkelijkheid van het merk nam toe, evenals de betrokkenheid van de klant.
Binnen de sector consumentenelektronica blijft Media Markt een flinke stijger. In zo’n zeven jaar is de keten uit het niets gegroeid naar bijna dertig winkels en blijkt de formule in staat als publiekstrekker te blijven scoren.
Supermarktketen Jumbo werd vorig jaar ook genomineerd als uitschieter binnen de sector foodretail, maar moest toen Albert Heijn voor laten gaan. Dit jaar laat de formule weer een sterke impuls op verschillende imago-aspecten zien.
Lees voor meer informatie het persbericht
Nominaties bekend voor (Re-)Connect Retail Awards
Gepubliceerd op 4 april 2008 om 00:00
Reacties 0