Grolsch profiteert van groene fles

Bierbrouwer Grolsch heeft zijn marktaandeel in Nederland vorig jaar zien stijgen met een half procent. Volgens Grolsch heeft dat alles te maken met de komst van het groene ‘pijpje’. De nettowinst van de bierproducent uit Enschede kwam in 2007 uit op twintig miljoen euro. Ook over de grenzen presteerde de brouwer goed.

De biermarkt stond vorig jaar onder druk. Met de komst van nieuwe alcoholische drankjes en de veranderende samenstelling van de bevolking werd er minder bier geconsumeerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!