Platte schermen drukken winst Philips

Philips heeft zijn winst in het eerste kwartaal zien afnemen, vooral door tegenvallende verkopen van platte beeldschermen. Het technologieconcern houdt niettemin vast aan de winstdoelstellingen voor 2010, zo maakte Philips maandag voorbeurs bekend.

De consumententak van Philips had vooral bij de verkoop van platte beeldschermen voor tv's en computers last van moeilijke marktomstandigheden. De verkopen bij dit onderdeel daalden twee procent in het eerste kwartaal. Philips verwacht dat de margedruk bij de platte beeldschermen aanhoudt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!