Plannen Joling gaan Remia te ver

Sauzenfabrikant Remia heeft de ideeën van zijn boegbeeld Gerard Joling voor het nieuwe reclamespotje van tafel geveegd. Joling wilde in de nieuwe commercial van de sauzengigant ‘uit zijn dak gaan’ met elf halfblote jongemannen. Remia stond niet te springen toen Joling het idee opperde. De sauzenfabrikant vond elf heren gehuld in zwarte shirtjes met daarop de tekst ‘knijp me’ extravagant genoeg.

‘Geer’ vindt het jammer dat zijn droom geen werkelijkheid wordt. “Ik begrijp de keuze van Remia wel. Het is een familiebedrijf en de spot leek toch een beetje op een optreden van de Chippendales.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!