Hilfiger start TommyTV

Tommy Hilfiger introduceert een online platform op het gebied van muziektelevisie. Hiertoe gaat het modemerk samenwerken met Sony BMG. Dat meldt Adformatie.

Op TommyTV bouwt het merk verder aan The Hilfiger Sessions, een serie concerten waarin gevestigde artiesten en aanstormend talent samen optreden in verschillende steden wereldwijd. Het project is woensdag in Londen wereldwijd gelanceerd door modeontwerper Tommy Hilfiger.

Exclusieve content van die concerten, net als interviews, fotosessies en backstagebeelden zijn via het nieuwe muziekplatform te zien. Het partnership met Sony BMG zorgt ervoor dat ook nieuw materiaal van Sony-artiesten op TommyTV te zien is.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!