Klanten Orange klagen bij Consumentenbond

Tweehonderd Orange-klanten hebben in drie maanden tijd een klacht ingediend bij de Consumentenbod. Consumenten die zich als nieuwe klant bij Orange aanmeldden, klagen dat hun overstap niet goed verliep. Daardoor kwamen sommigen tijdelijk zonder internet- of telefoonaansluiting te zitten. In andere gevallen haperde de nieuwe verbinding.

De Consumentenbond wil nu in een ‘groepsactie’ bemiddelen in de geschillen met Orange. Volgens Orange is de bond veel te laat met de actie, want alle narigheid zou inmiddels verholpen zijn.

Volgens Orange-woordvoerder Pricilla Tomasoa hadden een ‘paar duizend’ nieuwe klanten problemen. “Dat had te maken met een software upgrade. Eind maart is dat allemaal verholpen”, aldus Tomasao. “Sindsdien is ook iedereen aangesloten.”

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!